ÇORUM’DA 2026 YILI HASAT SEZONU BAŞLADI GÜNDEM 19 Haziran 2026 - 10:35 0
Çorum’da 2026 yılı hasat sezonu, Uğurludağ ilçesine bağlı Boztepe Köyü’nde bugün itibarıyla başladı. Sezonun ilk hasadı, üreticiler ve protokol üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Hasat programına Uğurludağ Kaymakamı Mustafa Düzgün, Çorum İl Tarım ve Orman Müdürü Hasan Taş, Uğurludağ Ziraat Odası Başkanı Zekeriyya Denden, Çorum İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürü Ömer Baysal, İlçe Jandarma Komutanı Alperen Duran Çulhaoğlu ile Uğurludağ İlçe Tarım ve Orman Müdürü Hüseyin Erdem Nortcu katıldı. Yetkililer, hasat alanında incelemelerde bulunarak üreticilerle bir araya geldi. Yeni sezonun hayırlı ve bereketli geçmesi temennisinde bulunan katılımcılar, tarımsal üretimin bölge ekonomisi açısından önemine dikkat çekti. Boztepe Köyü’nde başlayan hasat çalışmalarının önümüzdeki günlerde ilçe genelinde yaygınlaşması beklenirken, üreticiler de verimli bir sezon geçirmeyi umut ediyor. Program sonunda, hasat sezonunun ilk gününde üreticileri yalnız bırakmayan protokol üyelerine teşekkür edildi.
X
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen ziyaretçilere aittir.
X
Habere hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.
FOTO GALERİ
SON DAKİKA HABERLERİ
|