DOKTORLAR KAZA YAPTI ASAYİŞ 07 Ocak 2026 - 11:09 0
Çorum’un İskilip ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 3 doktor yaralandı. Kaza, sabah saatlerinde İskilip Kanara mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, İskilip Atıf Hoca Devlet Hastanesi’nde görev yapan doktorların içinde bulunduğu 19 AGK 859 plakalı otomobil, hastaneye gitmekte olduğu sırada sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıktı. Kontrolden çıkan araç önce yol kenarındaki aydınlatma direğine çarptı, ardından savruldu. Kazada araçta bulunan 3 doktor yaralanırken, otomobilde maddi hasar meydana geldi. Yaralı doktorlar, olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalelerinin ardından hastaneye kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
X
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen ziyaretçilere aittir.
X
Habere hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.
FOTO GALERİ
SON DAKİKA HABERLERİ
|