HİTİT İZLERİ SERAMİKLE HAYAT BULDU GÜNDEM 19 Haziran 2026 - 10:40 0
Çorum Belediyesi Buhara Kadın Kültür Merkezi Seramik Atölyesi kursiyerlerinin hazırladığı “Topraktan Sanata” Seramik Sergisi, AHL Park AVM Ana Giriş Fuaye Alanı’nda açıldı. Sergide, yıl boyunca atölyede çalışmalarını sürdüren kursiyerlerin hazırladığı seramik tabaklar, kupalar ve dekoratif objeler yer alıyor. Çorum’un tarihi ve kültürel mirasından ilham alınarak hazırlanan eserlerde, Hitit medeniyetine ait figürler, motifler ve semboller yeniden şekillendirildi. Hitit dönemine özgü mühürler, idoller ve tarihi desenlerden esinlenen çalışmaların yanı sıra günlük kullanım için tasarlanan seramik ürünler de sergide yer alıyor. Kursiyerlerin Ekim ayından bu yana sürdürdüğü çalışmaların yer aldığı sergi, 17-19 Haziran tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak.
X
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen ziyaretçilere aittir.
X
Habere hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.
FOTO GALERİ
SON DAKİKA HABERLERİ
|