ORTAKÖY’E 3 BÜYÜK MÜJDE! İLÇELER 16 Haziran 2026 - 17:21 0
Çorum’un Ortaköy İlçesi Belediye Başkanı Taner İsbir, Karayolları Genel Müdürü Ahmet Gülşen’i makamında ziyaret ederek ilçede yürütülen ve planlanan projeler hakkında kapsamlı bir görüşme gerçekleştirdi. Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Başkan İsbir, Ortaköy halkına üç önemli müjde verdi. CEMİLBEY-ORTAKÖY YOLUNDA YENİ İHALE Cemilbey ile Ortaköy arasındaki 32 kilometrelik güzergâh değişikliği yolunun yapımı için 2026 yılında yeniden ihale süreci başlatılacak. DOĞAL GAZ ÇALIŞMALARI BAŞLIYOR Karayolları ağında bulunan Ortaköy–Çorum ve Ortaköy–Amasya istikametlerinde doğal gaz çalışmaları hayata geçirilecek. Çorum yönündeki ilçe giriş toteminden başlayıp Amasya yolundaki çıkış totemine kadar uzanan yaklaşık 4 kilometrelik hat boyunca, yolun her iki tarafında doğal gaz altyapı çalışmaları gerçekleştirilecek. ORTAKÖY–AYDINCIK YOLUNDA GENİŞLETME ÇALIŞMALARI Ortaköy–Aydıncık yolu üzerinde, Esentepe Köyü çıkışına kadar olan 4 kilometrelik güzergahta yol genişletme çalışmalarına başlanacak. Ziyaret sonrası desteklerinden dolayı yetkililere teşekkür eden Başkan İsbir, şu ifadeleri kullandı: “Bu önemli hizmetlerin ilçemize kazandırılmasında desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na, Karayolları Genel Müdürümüz Sayın Ahmet Gülşen’e, AK Parti İl Başkanımız Sayın Yakup Alar’a ve milletvekillerimiz Sayın Yusuf Ahlatcı ile Sayın Oğuzhan Kaya’ya ilçem adına teşekkür ediyorum. Yapılacak çalışmaların Ortaköy’ümüze hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum.”
X
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen ziyaretçilere aittir.
X
Habere hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.
FOTO GALERİ
SON DAKİKA HABERLERİ
|